Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Från det bästa till det sämsta

Linnea Järkstig / 24 April, 2013 - 16:48 / Vardag

Efter att ha haft praktik i två veckor så kom jag efter påsken tillbaka för att ha kursen Vetenskaplig metod B. Det är inte förrän nu jag känner att jag gick från det absolut bästa till det sämsta.
Nu måste jag dessutom plugga mer än någonsin, för jag fattar ingenting. Jag kan inte heller påstå att det är speciellt roligt att lära sig om olika metoder, teorier osv.
Inte nog med det ska vi skriva B-uppsats i maj. Det känns i alla fall lite roligare, speciellt när min grupp idag kom fram till vad vi ska skriva om. Men jag berättar mer om det sen :)
Nu ska jag försöka andas ut för att orka med ännu en jobbig pluggdag imorgon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -