Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Funderingar & sommar

Linnea Järkstig / 09 April, 2013 - 20:38 / Vardag

Det har blivit låg uppdatering under den senaste tiden... jag har varit lite nere, tillbringat tid hemma i Vilhelmina med familj och dessutom råkade jag få magsjuka. Med andra ord har de senaste veckorna varit väldigt jobbiga.
Jag lovade att berätta mer om min praktik och som det ser ut nu är det väldigt många som kommenterar här för att höra hur det faktiskt är att plugga journalistprogrammet på Mittuniversitetet. Det är många som ska söka snart, så jag tänkte kanske skriva några rader om det någon dag. För er som är intresserade.
Hur som helst så känner jag mig på banan igen och kommer att börja uppdatera bloggen som vanligt.
Inte nog med det så kan jag berätta en väldigt rolig grej som jag fick besked om i måndags. Jag ska nämligen spendera min sommar på Västerbottens Kuriren! Det känns sjukt spännande och verkligen jätteroligt. Jag ser fram emot det! :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -