Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Tips!

Linnea Järkstig / 11 April, 2013 - 17:22 / Vardag

För ett tag sedan införde jag lite av ett köpstopp, då jag ska försöka shoppa så lite som möjligt för att spara pengar till sommaren istället. Men trots det kan jag inte låta bli att titta på kläder och skor, det är ju bland det roligaste jag vet...
Hur som helst har Members.com erbjudanden på bland annat One Teaspoon, Diesel, Elise Ryan, resor och mycket annat. Det bästa är väl att de återigen har alla skor för 120 kr från Nelly (Gäller 2 dagar till). Och jag får inte köpa någonting. Jobbigt!
Tänkte i alla fall tipsa er om att gå med i den hemsidan. Det är gratis.
Kommentera din email så bjuder jag in dig.
Du får 50 kronor att handla för direkt (nästan ett par skor)!
 
Woop wopp! Gå med!
Anledningen till varför jag peppar er är inte bara för att ni ska få billiga kläder/skor/resor m.m. utan för att jag får 50 kronor för varje inbjuden vän som köper någonting. Så då kan jag också handla. Haha! :)
Här är mina favoriter!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -