Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Dåligt

Linnea Järkstig / 21 Januari, 2013 - 21:58 / Vardag

Jag har varit dålig med bloggandet på senaste tiden. Det blir en förbättring. Lovar.

Idag började vi en ny kurs på skolan, en praktisk kurs då vi ska jobba med press, radio och tv. Det ska bli så kul och spännande! :)

Slutade klockan tolv idag, det borde ha varit härligt men när det blir lite lugnare blir jag så rastlös. Det resulterade i att jag har handlat, städat lägenheten, lagat mat, tränat och planerat massa saker.

Snart ska jag sova, men jag tänkte bara fråga om det är någon som är intresserad av att se bilder av min lägenhet? :)

Postat av: Andrea G

Ja, jag vill se bilder!

Svar: Det kommer i veckan! :)
Linnea Järkstig

2013-01-23 @ 14:54:16
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se
Postat av: jannikeke

JAG VILL SEEE!! saknar dig så...

Svar: Det kommer till veckan :) saknar dig också!
Linnea Järkstig

2013-01-23 @ 18:53:00
URL: http://jannikeke.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -