Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Härliga måndag

Linnea Järkstig / 28 Januari, 2013 - 23:05 / Vardag

Det har inte känts som att det varit måndag idag. Kanske är det eftersom jag slutade tolv, för att jag åt tacos till middag eller för att jag såg på bio ikväll?

Hur som helst har det varit en toppendag. En sån här dag med lagom mycket plugg och mycket roligt.

Jag och tjejerna såg Ego på bio. En svensk film som handlar om en ytlig kille som blir blind. Det är faktiskt en av de bästa filmerna jag sett, utan att överdriva. Den hade den perfekta kombinationen av glädje, skratt och lite tårar. Rekommenderar er verkligen att se den!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -