Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Jag är bortkopplad

Linnea Järkstig / 14 Januari, 2013 - 19:35 / Vardag

Är glad över att jag bestämde mig för att åka tillbaka till Svallet några dagar tidigare. Det känns som att jag behöver en vecka för att plugga ikapp det jag missat, eller jag kanske borde säga skippat, över jul.

Dålig uppdatering. Jag vet. Dock är jag totalt uppslukad av kurslitteratur, ångestklubben och andra uppgifter. Det känns verkligen att jag har tenta på lördag.

För övrigt fick jag mitt första A någonsin, det fick jag på en redigeringsuppgift. Sjukt nöjd är jag.

Postat av: Isabell

Grattis!!!!!!!!!!!

2013-01-14 @ 21:37:18
Postat av: Camilla

Grattis !!! Blev liksom lite tomt här hemma sedan du åkte. <3

2013-01-14 @ 22:11:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -