Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

1.0

Linnea Järkstig / 18 Mars, 2013 - 22:02 / Vardag

Jag har haft min första dag på praktiken idag och jag överlevde!
Har dock inte fått göra särskilt mycket, men kanske är mitt fel också eftersom jag inte vill vara så tjatig. Imorgon ska jag i alla fall ut på jobb vilket jag är sjukt peppad på. :)
Kvällen har ägnats åt tidningar, gossip girl, godis och levande ljus. Ibland är det ganska härligt att vara ensam.

Postat av: Matilda

Hej! Jag kom in på din blogg i och med att jag är intresserad utav journalistik och funderar på att söka till journalistprogrammet på Mittuniversitetet. Det jag undrar är om du sökte in till programmet på betyg och i så fall hur högt meritvärde du hade? Skulle vara supersnällt om du kunde skicka ett mail till mig med ett svar eller om du svarar här i kommentarsfältet bara :)

Svar: Hej! Sök sök sök, jag trivs verkligen hur bra som helst här. Det är grymma lärare, härliga människor och jag tror aldrig jag lärt mig så här mycket under en sån kort period förut. Jag kom in på betyg och mitt meritvärde är 21,7. Vet att lägsta poäng för att ta sig in var ungefär 20.0 i betyg och 1.0 i högskoleprovet. Hoppas du tar dig in, isf ses vi till hösten! :)
Linnea Järkstig

2013-03-25 @ 16:53:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -