Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Grillkväll i stugan

Linnea Järkstig / 14 Maj, 2013 - 17:30 / Vardag

Det är inte förrän man är hemma man inser hur mycket man saknar familjen, vännerna och släkten. När jag väl åkt hem känns det alltid lika jobbigt att åka tillbaka, även om det rullar på och jag trivs hur bra som helst hemma i Svallet.
I lördags blev det grillmiddag i stugan med familjen och farmor och farfar. Mys! Efter middagen var det tänkt att vi skulle inviga vår badtunna men pappa råkade tydligen elda "på fel sätt" så vattnet blev bara 30 grader...
Bortsett från det kalla vattnet i badtunnan var min lilla resa hem jättebra. Jag åt god mat, träffade fina människor och fick vara lite ledig. :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -