Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Min helg

Linnea Järkstig / 05 Maj, 2013 - 23:56 / Vardag

I helgen har Oscar varit här på besök. Vi har inte träffats på mer än en månad så det var verkligen på tiden att han åkte hit till Svallet. Jag har saknat honom jättemycket!
Det blev en sväng till Birsta, glass på stan, prommenad till Sidsjön och en hel del Playa del sol. Med andra ord har det varit en mycket lugn helg, härligt.
Nu vet jag inte när vi kommer träffas nästa gång, kanske blir det inte förrän vi ska åka till London i juni. Det känns lite jobbigt... men då får vi i alla fall göra någonting kul tillsammans. Jag är peppad.
Världens finaste!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -