Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

TBT - Veronica Maggio

Linnea Järkstig / 30 Maj, 2013 - 16:27 / Memories

Jag saknar mina underbara vänner hemma i Vilhelmina. Jag önskar att jag kunde hitta på något kul med de snart, som när vi var i Umeå och såg Veronica Maggio.
 
I december 2011 åkte jag och mina fina vänner på en liten roadtrip till Umeå, där såg vi Veronica Maggio. Hon var grymt bra! Efter konserten blev det övernattning och en hel dag med shopping. Jag hoppas att vi gör någonting sådant snart igen.
 
Här står vi och försöker se lika fräsiga ut som en av vakterna på konserten. Han var sjukt rolig och jag tror att han tyckte att vi var minst lika roliga. Haha.
 
När Veronica Maggio kom ut för att ge autografer stod jag och mina vänner där och sjöng "Välkommen in". Hon sa att vi var grymma! Här signerar hon Hannas sjukt stora biceps. 
 
 Nöjd tjej!


 
Postat av: Hanna

Hahaha! Saknar dig!

2013-05-30 @ 18:06:04
Postat av: Jenny Olofsson

Är du från vilhelmina, vad kul! Det är ett fint och mysigt ställe enligt mig. Har bara varit där en gång men det är fint trots att det är så litet =D

Svar: Ja jag kommer från Vilhelmina. Jaha så du har varit där? Det är ju inte så många som har det :p haha
Linnea Järkstig

Postat av: Saga

Fin blogg! :)

2013-06-27 @ 13:01:22
URL: http://saganilssons.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -