Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Valborg

Linnea Järkstig / 01 Maj, 2013 - 09:00 / Vardag

Igår vann mitt lag Kjörken Kårslaget. Helt fantastiskt att JFS (Journalist föreningen Sundsvall) tog hem första platsen eftersom det här var första gången vi deltog. :)
På dagen blev det massor med tävlingar som kasta boll i hink, hinderbana, man skulle veta namnet på kändisar, kasta ägg m.m. Men pricken över i:et var att det kom så mycket folk från vår klass för att heja och chilla. Det var grymt!
Efter prisutdelningen begav vi oss till Linnea för att grilla. Det var bra uppslutning, god mat och trevligt folk. Även om jag var väldigt trött, bakis och opepp sedan dagens festligheter...
Jag hade i alla fall en grym Valborg som jag gärna gör om nästa år igen! :)
Kjörken med gulddunken!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -